lauantai 15. joulukuuta 2018

Luukku 15: Inni III


Vuh! Minä täällä taas! Kesällä kerroin mun kesäkuulumisia, joten eiköhän nyt oo hyvä hetki päivittää kuulumiset. Vietin loppukesästä tosi paljon aikaa mökillä, olin oikee mehtiläinen kun kesä loppu. Kävin telttailemassa kavereiden kans ja käytiin me vastapainoks myös hotellissa! Opettelin myös ottamaan sheltieta, pitää vielä vähän hioa kuvakulmaa etten näytä hampaattomalta. Keksin myös keinon siihen ettei äiti pääse harjaamaan mun korvakarvoja!
Syksyllä juoksin lentävien lehtien perässä ja ihmettelin miten paljon pikku kavereita mulla on lenkillä. Harmi vaan ku ei tuo äiti päästäny mua niitten perään. Tykkäsin siitä että syksyllä oli aika kuivaa niin mun ei tarvinnu käydä aina lenkin jälkeen suihkussa, vaikka osaanki jo nykyään mennä sinne ihan ite! Mut äitin pyyhehieronta oli kyl parasta et onneks toi lumikin joskus mut kastelee. 
 Nyt alkutalvesta oon viettäny tosi paljon aikaa mun kavereitten kans. Musta on aina mukava nähä niitä, mut pari päivää riittää ja sit kaipaan jo omaa rauhaa. Meidät laitettiin myös joulukorttihommiin ja mun mielestä mä hoidin sen asian ihan nakkiin (nappi ei mulle maistu)
 Mitä teille kuuluu?
Ps. vallotan tänään mun äitin instan - kannattaa mennä seuraa! @nailstophotos

4 kommenttia: