tiistai 31. heinäkuuta 2018

Inni II

Hau vaan kaikille! Viimeks äiskä kerto jotain pientä musta ja mä ajattelin nyt vähän päivittää tietoja näin omasta näkökulmasta. Ihan ekaks kerron et mä en enää suostu mihinkää näyttelyhumputuksiin. Mä en muka ees näytä sheltiltä niiden tuomareiden mielestä! Höpönlöpön sanon mä. 
 Oon aivan rrrakastunu mökkielämään ♥ Voisin notkua pihalla päivät pitkät ja mua vähän harmittaa ku nuo ihmissielut aatteli mun, mun isoveljen ja -siskon parasta ja rakens tänne aidan. Ihan tylsää ku ei pääse enää juoksemaan lintujen ja muiden öttiäisten perässä minne haluaa!
 Oon myös oppinu kahlaamaan ja mut löytääkin melko varmasti rannasta tutkimassa jotain jännää. Simpukat ois tosi kivoja, mutku en oo vielä opetellu sukeltamista ni en yllä niihin. Uimista mulle on yritetty opettaa, mut en oo vielä tajunnu et siinä pitäs hengittää samalla. 
 Oon yleensä ihan rauhallinen tapaus, mut jos joku asia mua tympii ni kyllä sen sanon! Ja hypin edelleen sänkyä ja sohvaa vasten niin et muut saa nostaa mut ylös. (pääsisinhän mä oikeesti sinne itekki, mut miks vaivautua?) 
 Mun lempijekku on napata äiskän salihanskat vaatehuoneesta ja sen kengät on edelleen myös mun suurta herkkua. Ps. viimeks söin kyllä mummon tohvelia ku äitin kenkiä ei ollu tarjolla Pps. äiti huomas asian mut piilotti kys.kengät mummolta - yhteispeliä sanon mä!
Miten teidän kesä on menny?

2 kommenttia:

  1. Ihana Inni <3 Hippu on hoidossa ja se on oppinut siellä uimaan! Jos ihminen menee järveen syvälle niin se tulee uimalla perässä. Ja jos ihminen on menee veden alle, Hippu alkaa haukkumaan :D On ne hauskoja ja Inni on kyllä supersöötti <3 Tosi kiva postaus, toivon lisää näitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti tämmösillä keleillä onki hyvä oppia uimaan! Tämän postaksen kun olin kirjottanu ni samana päivänä inni tunki päänsä veen alle että sai simpukan, mut uimaan ei vielä tule. :) Innipinni kiittää kehuista! Ja lähettää Hipulle terveiset.

      Poista