tiistai 12. toukokuuta 2015

Huhtikuun ostokset + Joensuun miittisaalis

Olen taas niin ajoissa huhtikuun ostoksien suhteen, mutta lähempänä me vielä huhtikuuta ollaan kuin kesäkuuta! :-D Viime kuussa ostelu oli maltillista. Suurempia himotuksia ei ollut, eikä se minua kyllä haitannutkaan. Huhtikuun ainoa rahareikä oli Kosmetik4lessin kimppatilaus, josta mukaan tarttui kaikkea kivaa. 
Blogissa onkin jo vilahtaneet kaikki ostamani Gel-lakat ja niiden base- ja topcoatit. Muita tuotteita ei tulla blogissa näkemään tämän enempää, mutta muutaman sanasen niistä voin nyt mainita. Olen nähnyt monella merkillä näitä purkkiputsareita ja halusin tämmöisen nyt testiin kun paljon halvemmalla sen sain. Olen poistanut kyseisellä purkilla jo ainakin viidet lakkaukset ilman kummempia hinkkauksia, todella hyvä tuote! Ainut miinus tulee liian voimakkaasta hajusta ja siitä, että glitterlakka repii liian helposti sisällä olevan sienen (?) rikki, mutta glittereiden kanssa sormi täytyy vain pitää paikallaan. :) Jos purkkipoistaja oli hyvä niin vielä parempi on tuo öljy! Ihan älyttömän rasvaista ja riittoisaa. Tätä tulee helposti liikaa sormiin, joten olen käyttänyt tätä esim. telkkaria katsellessa, jonka jälkeen olen pessyt/pyyhkinyt ylimääräiset mähmät pois. Otin myös testiin Effect luomivärejä, joista tulee upea kimallus ja pigmenttiäkin löytyy. :)
Joensuussa järjestettiin miitti 3.5 ja me pölähdimme Kuopion suunnalta paikalle isolla porukalla. Miitti pidettiin Mimosan luona nyyttärimeiningillä. Mimosa oli saanut miittiimme muutaman sponsorin mukaan. Laveralta saapui iso kasa näytteitä mm. rasvoja ja naamioita. Invisibobblelta jokainen sai kaksi pakettia puhelinlankaponnareita.  Itse olen hommannut kyseisiä ponnareita eBaysta ison kasan parin euron hintaan, mutta mielenkiinnolla testaan mikä ero on ns. aidoilla ja feikeillä. :) MissLis oli lähettänyt jokaiselle Orlyt. Itse sain ensin sinisen Skinny dipin, mutta vaihdoin sen neonkeltaiseen Glowstickkiin. Myös Hurraw! oli ottanut osaa miittiimme ja minun kohdalle osui verigreippi. Luulin muuten, että Hurraw! rasvat olisivat olleet pyöreitä, mutta nehän ovatkin soikeita!!
Toki pidimme miitissä myös perinteistä kirppistä ja minulla oli silloin ihan selkeästi joku Opipäivä menossa. Kaikki lakat sain vaihdettua päikseen omien kirppistavaroiden kanssa, joka oli oikein kätevä tapa. Löydökseni ovat Opeissa Sorry I'm fizzy today, My very first knockwurst, Fly ja Get your number. Erakko China on Be merry, be bright. 
Luulen toukokuun olevan yhtä maltillinen, huolimatta siitä, että saatan suunnata nokkani taas kohti ulkomaita. Olen ihan selkeästi viimeisen vuoden aikana ruvennut panostamaan enemmän laatuun kuin määrään.
Löytyykö kuvissa tuttuja juttuja?

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kerrankin kaikki oli mieluisia, eikä pettymyksiä ollut joukossa! :)

      Poista
  2. oi noi essencet, onneks kohta saa turustakin. :)
    sulle on sähköpostia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kivaa kun tuommoinen ulkomaalainen merkki rantautuu Suomeen. :)
      Vastasin sähköpostiin!

      Poista