tiistai 13. marraskuuta 2018

Biozell Color Tech - Black

Sain I love me -messuilta testiin Biozellin Color Tech sävytteen. Minua ei velvoitettu kirjoittamaan tuotteesta, mutta koska täällä on hiusjuttuja vilahdellut aikaisemminkin niin halusin nytkin näyttää tuloksen. Kävin syksyllä hiusmallina ja siellä minulle tehtiin mustat hiukset, jotka olivat nyt jo haalistuneet ruskean suuntaan, joten ne kaipasivat piristystä. Color Tech sävytteet on tarkoitettu värjätyille hiuksille - mutta ne eivät peitä harmaita eikä tyvikasvua. Sävytteen pitäisi kestää hiuksissa pidempään kuin Biozellin Color Maskit. (paitsi sininen joka kestää ikuisesti, ja olen muuten tuon jälkeen ollut uudestaan sinitukkainen - ja siitä syystä nyt musta) Sain testiin mustan sävytteen, vaikka myös ruskea olisi kuulemma sopinut hiuksiini.
kuva biozell.fi
Sävyte oli super helppo levittää ja hiuksista tuli ihanan hoidetuntuntoiset tämän jälkeen. Tämän tuubin luvataan riittävän 3-4 sävytykseen puolipitkille hiuksille, mutta en usko että minun hiuksiin riitää kuin kahteen kertaan, koska se tuntuu jo nyt aika tyhjältä. Sävyte tarrasi myös hetkeksi tyvikasvuunkin, mutta hävisi ensimmäisen pesun jälkeen pois. Kaikin puolin oikein kiva tuote ja voisin hyvinkin jatkossa ostaa tätä lisää. 
Oletko sinä kokeillut Biozellin sävytteitä?

2 kommenttia:

  1. Haluisin niin kokeilla tota color techiä mutta värivaihtoehdot on vähän huonot. Tosin se burgundy vähän houkuttelee :D Color Maskit on tuttuja kyllä, niillä on kiva kirkastaa omaa väriä ja tykkään kun ei tarvii värjätä hiuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se burgundy on kyllä nätti! Mulle on myös useat color maskit tuttuja, oon lähes kaikkia varmaan kokeillut :-D

      Poista