tiistai 20. marraskuuta 2018

Lakkaushaaste: Liukuväri murretuilla sävyillä

Kynsien koristeluideat ovat välillä vähän hukassa. Liityin kynsivaihtareihin, joten ainakin yksien kynsien aihe on joka kuukausi selvä. Tällä kertaa haasteena oli liukuväri murretuilla sävyillä. En ole murrettujen sävyjen ystävä, ainakaan kynsilakkojen saralta, joten ensimmäisessä haasteessa haasteena meinasi olla sopivien lakkojen löytäminen. Lopulta löysin lakat ja koristeluiksi lykkäsin samansävyiset pöllöt. Kynnet tuntuivat kuitenkin tyhjiltä tässä vaiheessa, joten lisäsin tyviin leimat, ja toivoin etten olisi lisännyt pöllöjä ollenkaan, mutta näillä mentiin.
Kynsillä:
Essence - Wild white ways
Kiko - 365 Tattoo rose
Kiko - 379 Eggplant
+ decalit
 + leimat MoYou Enchanted - 16 + Moyra 301

Mitä pidät murretuista sävyistä?

12 kommenttia:

  1. Mulla oli käytössä kanssa Kikon lakka. :) Tosi kiva, kun lähdit mukaan tähän haasteeseen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kikot on bestiä <3 Mukava että tämmöinen on keksitty!

      Poista
  2. Aaah miten ihanan väriset ja nuo pöllöt <3

    VastaaPoista
  3. Mulla on paljon murrettuja sävyjä, kynsilakoissa ja vaatteissa. Tämä sun liuku on aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä mulla vaatteiden puolelta jotain murrettua löytyy, mut lakat painottuu glitter-räikeä linjalle :-D

      Poista
  4. Hirmu upeet! <3 Mä tykkään murretuista sävyistä tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!♥ Mulle taas iskee päinvastaiset värit, paitsi harmaa!

      Poista
  5. Ihanat värit ja ihanat pöllöt, koska mä vaan rakastan pöllöjä! Täytyisi saada itsellekin jotain pöllödeacleita. <3

    VastaaPoista