sunnuntai 17. toukokuuta 2015

#ablecs15 Week 14: Animalistic

Haasteena eläimellistä joten kukapa olisi uskonut, että päädyin lepardiin? Minulle kuvio oli ainakin täysi yllätys! (Hahaa, just joo...) Sinneyn inspiroimana päätin kokeilla leimausta uuden Dance Legend 177:n päälle. Kyseinen lakka aiheutti päänvaivaa lakatessa, koska se vaihtoi niin helposti väriään. Pää ei tajunnut, että valkoisen päälle on normaalia lakata pinkillä. :-D Selvisin kahdella lakkakerroksella, jonka jälkeen leimasin Ginan valkoisella lepardia BP-L006 laatasta. 
Kynsillä:
Dance Legend - Thermo 177 (2x)
+ leimat BP-L006 ja GinaTricot - White



Kynsien kuvaaminen tuotti lievää tuskaa, koska värinvaihto on todellakin nopea. Sain jatkuvasti juosta sisältä parvekkeelle ja takaisin, mutta silti en onnistunut nappaamaan täysin valkoisia kynsiä = olin liian hidas ja parvekeella oli liian kylmä. Mutta annan kyllä DaLelle täydet propsit lakan toimivuudesta! Harvemmin on tullut vastaan näin hienosti toimivia thermoja.
Mitä mieltä olet Thermo-lakoista?

4 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet ja tosi nätti termolakka! Mulla on pari DaLen termolakkaa, mutta ne on mun kynsillä lähes aina yksiväriset kun mulla on niin nysäkynnet eikä tota vapaata kynnen osaa ole sit riiittävästi.

    Tuon termolakkojen kuvaamisen vaikeuden muistan vieläkin elävästi. Sä oot saanut tosi hienoja kuvia tästä lakasta :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mulla sisätilassa kynnet oli lähes kokonaan aina valkoiset, koska meillä on niin lämmin asunto. :-D Pihalla taas aivan pinkit, harvemmin sitä välimaastoa siis täälläkään!

      Poista
  2. Kaunis lakkaus :)

    Rakastan termoja. Mulla on vaan pari Allesandron termoa. Koitin vuoden vaihteessa tilailla DaLen termoja suoraan niiden omasta verkkokaupasta kun MiNailsilla on jo pitkään ollut haluamani värit loppu. Paketti vaan jäi matkalle ja sen jälkeen verkkokauppa on ollut poissa käytöstä useamman kuukauden. Eikä ne vastaa yhteydenottoihin. Näyttää vähän siltä että tuskin tulen niitä lakkoja koskaan näkemään. Vähän olen siis kateellinen tuosta Dalesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! ^^
      Voi harmi! Itsekkin olen kytännyt DaLen sivuja ja toivonut josko ne rupeaisivat toimimaan. Onneksi niitä saa hankittua muualtakin, mutta tietenkin paljon kalliimmalla. :(

      Poista