tiistai 15. toukokuuta 2018

Ensimmäiset onnistuneet tyvileimaukset

Sain pari viikkoa sitten itselleni Alex-laatikoston Ikeasta ja vihdoin minulla on paikka meikeille ja lakoilleni. Sain pitkästä aikaa inspiraation myös kynsienkoristeluun nyt kun tarvikkeet ovat aivan pöytäni vieressä. Innostuin kokeilemaan kynsiin vähän turhankin montaa tekniikkaa, mutta sainpahan ensimmäistä kertaa tehtyä leimauksen kynnen tyveen kirkkaalla leimasimella!
Kynsillä:
China Glaze - Grass is lime greener
Essence - Wild white ways
Essence - Crashed the party?!
+ leimat BP-L006 ja China Glaze - Passion

Kynnet näyttivät luonnossa paljon nätimmiltä kuin miltä ne nyt kuvissa näyttävät. Joko kameraani on tullut joku vika tai yksinkertaisesti se on tullut tiensä päähän tai en enää osaa ottaa sillä kuvia. Tuntuu että viikko toisensa jälkeen kuvat ovat joko heilahtaneita tai epätarkkoja. Ja olen kokeillut eri asetuksia ja ties mitä. Ainakin se kuvausaukko (mistä silmällä tirkistellään) on jotenkin vioittunut, koska se on todella sumea. Otan vinkkejä vastaan nykyisen korjaamiseksi tai uuden kameran hankkimiseksi!
Mitä uutta tekniikkaa sinä kokeilit kynsiin viimeksi?

4 kommenttia:

  1. Nätit ja tosi hyvin kohdistettu nuo leimat! Musta on tullut tosi laiska lakkaaja, ja yleensä menen decaleilla jos jaksan koristella, kun ne on niin helpot. Silti tykkään ihastella muiden aikaansaannoksia ja haaveilla josko sitä itsekkin jaksaisi ruveta värkkäämään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yllätyin itsekin että sain ne kohdilleen. :-D Mä en oo vieläkään ymmärtäny decalien helppoutta, mulla menee niiden kanssa hermot!

      Poista
  2. Tosi kivat! Mulla on kans kameraan tullu joku vika et välillä se ei tarkenna ollenkaan. Täytyy välissä sammuttaa se hetkeks ja sit se taas toimii hetken kunnolla. Kannattaa varmaan sen kameran valmistajalle laittaa viestiä, että mitä kannattais tehdä. Niin mä aion tehdä :D Koitas muuten eka vaihtaa sen taustan väriä missä kynnet kuvaat! Mulla tuli kuvista huomattavasti parempia sen jälkeen, kun vaihdoin valkoisen taustan mustaan (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan Canonilla suomalaista tietäjää, englanniksi en osaa asiaani kyllä esittää. :-D
      Ja taustalla ei ole väliä kun sama tapahtuu kuvaapa mitä tahansa. :/

      Poista