sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Ranskis on mun juttu

Taas se tuli todettua, että ranskis on vaan niin mun juttu. Tosin en edelleenkään välitä ns. perus ranskalaisesta manikyyrista, vaan mukana pitää olla väriä, glitteriä, leimoja jne. Kynnet ovat jo hieman kasvaneet, mutta ovat silti töpöt verrattuna lähtötilanteeseen. Silti aloin jopa viihtymään näissä kynsissä, koska ranskis pidentää kynttä. :) Idea kynsiin tuli täältä.
Kynsillä:
Opi - Live.Love.Carnaval
Astor - 3339E
Kuva ei jostakin syystä tee oikein oikeutta kynsille. Näistä tuli oikein tuijottelukynnet, mutta jokin minua häiritsee tuossa kuvassa. :-D
Mikä on teidän juttunne?

4 kommenttia:

  1. Upeat... Oi! Mun juttu tuntuu olevan värilakka alla ja lujasti glitteriä koristeeksi... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!♥ Glitter on kyllä myös mun makuun. ;D

      Poista
  2. Mun juttu taitaa olla aikalailla ihan mikä vaan. :D Viihdyn niin paljon kaikissa kynsissä!
    Nää on kyllä nätit :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! No ainakin se lisää kynsissä monipuolisuutta jos kaikki menee! :) Itsekkin viihdyn kyllä vaikka missä, mutta aina kun ranskikset vetäisen kynsille niin niitä tulee eniten tuijoteltua.
      Kiitos! :)

      Poista