lauantai 20. maaliskuuta 2021

Lakkaushaaste: Maniswap

 Heippa!

Paluu lakkaushaasteeseen. Osallistuin viimeksi joulukuussa lakkaushaasteeseen, joten pari haastetta on jäänyt väliin. Nyt maaliskuussa meidän haasteena oli maniswap. Osallistujat jaettiin ristiin rastiin ja valikoidulta bloggaajalta piti sitten etsiä kynnet, jotka piti yrittää mahdollisimman hyvin kopioida. Minun piti toisinto Timantteja kynsillä-blogin Lauran kynsistä. Laura on aloittanut kynsiharrastukset suurinpiirtein samoihin aikoihin minun kanssa melkein kymmenen vuotta sitten ja bongasinkin monet hyvin samantyyliset kynnet hänen alkuajoiltaa mitä itse olin myös tehnyt. Laura ei näytä pelkäävän eri lakkaustyylejä, vaan blogista löytyy niin leimausta, ranskista kuin vesimarmorointiakin. :) Lakkausta valitessani selailin eri vaihtoehtoja, mutta parhaiten mieleen jäi nämä unikko-kynnet. Tulipa nyt itselläkin vihdoin tehtyä marimekko-kynnet! Yritin ensin tehdä kukat samoille kohdille kuin Laura, mutta hoksasin että mun kynnet on liian pienet, joten kukat tuli loppujen lopuksi hieman hassuille kohdille. :-D
Kynsillä:
Essence - Wild white ways
Kiko - 279 Yellow
Essence - Black is back


Muut osallistujat:

8 kommenttia:

  1. Ooh.. nää on hienot <3 jännityksellä odotin, että millaiset kynnet multa valitaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oli siellä kyllä valinnanvaraa mistä valita...

      Poista
  2. Ääh, en tiedä tuliko mun kommentti. Mut toivottavasti ei tuu tuplana. :D
    Aivan ihanat kynnet ja niin keväiset! Tosi hyvin onnistuit matkimaan alkuperäisiä!

    VastaaPoista