tiistai 17. huhtikuuta 2018

Foil fail

Olin jotenkin unohtanut bornprettystoresta saamani paketin puolitestattuna lakkalaatikkooni ja ideoiden puutteessa ajattelin hyödyntää paketin sisältöä. Testaamattomia tuotteita olivat folio ja leimauslaatta. Päätin tarttua yksisarvisfolioon, ja noh tuloksen näet sitten alta. 
 En saanut foliota toimimaan ollenkaan. Joko olin liian hätäinen tai folio ei vain halunnut toimia yhteistyössä minun ja lakan kanssa. Minun kärsivällisyys ei paria kokeilua pidemmälle riittänyt ja nämä kynnet sain loppujen lopuksi tehtyä, siis vau. 
Kaikki ei vain aina mene niinkuin strömsössä. 
Ps.Pohjalakkana toimi upea KBShimmerin Pink tourmaline. 
Oletko sinä folioiden ystävä?

2 kommenttia:

  1. Voi ei :D foliot on ärsyttäviä! Mä joskus sain folioilla tosi kivat kynnet tehtyä, mutta sit päällylakka tietysti pilas folion.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii on! Kauheita sinäkin oot joutunu kokemaan! :< :-D

      Poista