tiistai 17. marraskuuta 2020

Inni IV

 Vuh!
Oon ollut tosi kiireinen ja siks musta ei oo kuulunu melkeen kahteen vuoteen mitään! On siis aika päivittää mun kuulumiset, vaikka aika samanlaista koiran elämää mä nykyäänkin vietän. Toki yks iso muutos mun elämässä sattu viime vuonna kun äitin kans muutettiin uuteen kotiin. Meillä on oma takapiha ja miten kiva siellä onkaan vetää rallia ympäri ämpäri! Ja toki välillä kaivaa äitin kukkapenkkiä salaa. Äiti opetti mulle myös uuden harrastuksen; suunnitus! Ai että miten jännä niitä rasteja onkaan ollu ehtiä.
Nii ja äitihän laitto mut hommiin ja sotki mun tassut että sai itelleen hienon taulun mun jäljistä. Kaikenlaista sitä olikin. Ja toki meidän kylppärin lattia oli myös täynnä jälkiä ja äiti myös, mut ei se haitannut!
Muuten oon vaan nautiskellut elämästä nukkuen, juosten ja herkkuja kytäten. Ja nukun nykyään aina äitin vieressä yöt. Se on muka hommannut mulle oman tyynyn sen tyynyn viereen, mutta joka yö mä nukun sen tyynyllä ja se tyytyy mun tyynyyn, vuh!
Kaverit ja mummu on yhä kuvioissa ja meenki ihan sekasin kun mulle sanotaan että pääsen mummun tai kavereiden luo. Mutta pari päivää riittää ja sit oon taas valmis kotiin nukkumaan kunnolla!
Karvaisaa loppuvuotta jokaiselle ♥ T. Inni

4 kommenttia:

  1. Inni on kyllä hirveen nätti ja omaa persoonallisen näköiset kasvot <3 aivan ihana, sheltti on kyllä maailman kaunein koirarotu :) en tiedä lykästääkö onni ikinä ja saanko omaa shelttiä vai onko se joku muu rotu. Ne on niin hirveen haluttuja mitä seuraa fb:stä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inni kiittää! Kyllähän sheltit nopeasti menee kaupaksi, mutta se ei auta kuin lähestyä kasvattajia ja kysellä pentujen perään. :) Eiköhän se joskus sinnekkin nappaa!

      Poista