sunnuntai 16. joulukuuta 2018

Luukku 16: Yksisarvisia hattarapilvissä


Mistä tietää että on liian aikainen aamu kirjoittaa postausta? - Otsikko on yleensä mitä älyttömin. Tämän kertaisessa luukussa hairahduttiin taas pois jouluisista kynsistä ja tehtiin ilmeisesti mun blogin ensimmäiset yksisarviskynnet. Oon heppatyttö ja yksisarviset ovat aina olleet yksi ihastuksen kohteeni. Jos kaupassa näen jotain mikä liittyy yksisarvisiin, niin minun on pakko käydä hipelöimässä sitä. Tätä pikkutyttömäistä hehkutusta ei kuitenkaan kotona juuri näy; omistan yhden mukin ja avaimen perän, joissa on yksisarvinen. Ja totta kai huulipunan ja highlighterin. Niin ja puhelimen kuoret, mutta siihen se sitten jää. I love me messuilla meinasin hairahtua yksisarvistreenihousuihin, mutta salikaverit ois varmaan pyörtyneet, jos näissä oisin kekkuloinut menemään, vaikka söpöt onkin!
Tosiaan kynsille en ole yksisarvisia aikaisemmin saanut, olen muistaakseni joskus yrittänyt mutta leimat eivät halunneet silloin tehdä yhteistyötä. Päätin ottaa uusinta yrityksen ja tällä kertaa kolmas leimakuvio oli sellainen joka toimi. Ilmeisesti näissä on hieman liikaa yksityiskohtia, että kuviot nousisivat helposti kokonaisina.
Kynsillä:
Zoya - Carter
Flormar - M10 Extreme grape (toisen flormarin alla)
Flormar - M31 Byzantium
+ leimat MoYou Hipster 22 ja Dashican violetti glitterleimauslakka

 Mihin ''hömppään'' sinä olet koukussa?

2 kommenttia:

  1. Yksisarviset! <3 Mulla on yksisarvisteemuki! Mää tykkään pehmoleluista ja paljeteista mahottomasti.

    VastaaPoista